News

New video with the Charmed ones in the right column. Feel free to comment on it!

Monday, April 09, 2007

Prue's death

Såg åter tio avsnitt igår av säsong 8. Inget jätte avancerat än. Kanske Triaden räknas, men de tog ut dem hur lätt som helst. Jag tror inte äns de fick något skrapsår. Känns som om allt bara byggs upp för de två sista avsnitten. Sen måste jag säga att jag inte alls uppskattar det med Leo. Skönt att det händer något och så, men samtidigt bevisar avsnitten att de lyckas alltid lura sig ur problem, utom när det kom till Prue. Har funderat på det lite faktiskt. Jag vet att Prue var tvungen att försvinna men de kunde ha gjort det på ett mindre klumpigt sätt. För det första; Var är The Cleaners i det avsnittet (sista på tredje säsongen)? Hade det sen inte varit för att jag visste att Prue skulle dö så hade jag aldrig förstått det. Avsnittet slutar helt konstigt och första avsnittet på fjärde säsongen förklarar inte alls bra. De som såg sista avsnittet på tredje och sedan inte visste vad som skulle hända måste ha blivit rätt chockade. Men antagligen gjorde de så för att inte tappa tittare. De ville locka med tittarna till fjärde säsongen innan de berättade att Prue dog. Taskigt och uselt. Måste se om avsnitten och se om de förklarar bättre än vad jag minns.

Nu blev det en jätte lång utredning på väg mot uppsats, men vem bryr sig?!

No comments:


Categories