News

New video with the Charmed ones in the right column. Feel free to comment on it!

Saturday, April 14, 2007

The Hollow

Såg precis de sex sista avsnitten på säsong 8. Blev lite konfunderad angående sista avsnittet. Både systrarna och Billie/Christy använder sig av The Hollow inför The Ultimate Battle. Men det fungerar inte alls som sist när de använde The Hollow. För att bli av med det var en god och en ond karaktär tvungen att läsa en trollformel, men här räckte det med The Power of Three. Sedan var det mycket lättare att hitta en trollformel för att få The Hollow över huvudtaget. Hur kunde dessutom alla fem bli fyllda av det??? Är det bara jag som hänger upp mig på detta?

Sen kan jag inte hjälpa att känna att hela säsong 8 var en förberedelse för The Ultimate Battle. Avsnitten har varit långt ifrån dåliga, men samtidigt inte särskilt händelserika. Jag har försökt minnas tillbaka till olika avsnitt och det känns som om alla flyter samman. Sen önskar jag att någon hade gett Christy ett nackskott för längesedan. Gillade aldrig henne. Nu visste jag i och för sig att hon var ond redan från början, men ändå.

Billie höjdes lite i mina ögon i sista avsnittet. Istället för att pluta med läpparna så hade hon normala reaktioner på saker i sista avsnittet. När hon dödar (vanquish) Christy känns hennes reaktion så naturlig att jag inte kan mer än le, trots att det är en sorglig scen.

Måste även tillägga att Coop var den perfekta ersättningen för Cole (namnen är till och med lika...).
Tall men are NICE!!!
Sen är det ju inte helt fel att han är en Cupid och vet precis vad man vill ha i en man...
COOP - CUPID
<--
<3

No comments:


Categories